10 Mart 2010 Çarşamba

YENI YENI CICILER:)

Evet ellimdeki yarim sari kazagim bitmedi nako bambu ipinden ördügüm kazagim biti dikilmeyi bekliyor ( Birsencigim ;)) ... ve ben yeni yeni cicilere basladim ;)) bu yazlik birsey olacak aslinda bu örnegi de herzamanki gibi Birsencigimden kopyaladim;))

yapimi cok kolay tig ile yapacagim modeli de hazir ;)) bakalim ne zaman bitecek Mayis sonu Antalyaya ucuyorum ozamana kadra bitmeli biter ama heralde ;)) ( INSALLAH )
Simdilik bukadar ;) Fistiklar bu arada tekrar haftada 3-4 gün ise basladim 16 aydir evdeydim birden cok cok zor geldi ama özlemisim calismasini bir hevesle basladim amaaaa yoruluyorum malum geceleride Bartu ( Oglum ) uyutmuyor beni haliyle ukusuz kaliyorum ..
Hadi hepinizi öpüyorum
Sevgiler ...

10 yorum:

  1. Canikom sanırım tanıdım ben o örneği :) çok güzel olacak belli :)
    İşin de hayırlı olsun valla 16 aydan sonra banada zor gelirdi. Bartuşa kim bakıyo özlüyodur annesini. Kolay gelsin sana çok öptüm.

    YanıtlaSil
  2. ^canim canim tanimisindir yesili yesili ;))
    Marmaris de vardi:)
    sagol bidenem annem bakiyor günde 4 veya 6 saat gidiyorum fazla degil..beni görünce tabi güleri aciyor suratinda ;))

    YanıtlaSil
  3. Emeklerine saglik güzel olacak canim devam

    YanıtlaSil
  4. ayyy cok tesekür ederim Gülcancim ;)

    YanıtlaSil
  5. Canim eminim cok güzel olacak...cünki ipligin rengide cok ho$..eee tabi bitincede birde üstünde,yanik teninde görmek lazim.:))
    Antalyalarda bol bol resmini cekersin artik.:)
    Öptüm..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olacağı belli şimdiden güle güle kullan.
    bu arada bartu bey yürümeye başladımı acaba:)

    YanıtlaSil
  7. Birsen;) canim bencede ipin rengi süper ehh kim secti;)
    Insallah bobbronz olurum hehe

    Yemek yapalim ... bakalim nasil olacak ;))
    yoook yaaa cenesi kuvetli calisiyor ama yürümek istemiyor daha ehh tasiyan var nasil olsa ;))) sagol merak edip sordugun icin seker ;))

    YanıtlaSil
  8. gülşahcım gerçekten bu motif çok hoşmuş:)

    tatlım bide bende ödülün var alırsan sevinirim
    öptüm...

    YanıtlaSil
  9. ayyyy serrpilllllllll bir anda kendimi kirmizi halida hayal edtim ;)) sagol bidenem

    YanıtlaSil
  10. Canımcım yeni işin hayırlı olsun..Birde blogumda ödülün var..Öptüm şeker

    YanıtlaSil