21 Mart 2010 Pazar

Bartunun cicileri ;))




Evet simdi sizlere Bartunun yemek takimini göstermek istedim ne kadar güzel degil mi ;)))
halasinin hediyesi porselenleri kasik catalarinida ben almistim ayiciklar var uclarinda ;)
Tabi daha bunlari kulanamiyor ama ilerde Insallah .... Cocuklar icin cok güzel seyler var insanin hepsini alasi geliyor kendimi zor firenliyorum ;))
uzun zamandan beri sizlerle birsey paylasamadim hazirda bekliyor paylasimlarim ama firsat bulup yayinliyamiyorum sekerler ama sizleri takip ediyorum tabikine ;))
Sevgiler....

9 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL EN TTLI YEMEKLERİNİ YER BU TAKIMLA İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  2. ay bunlar ne şeker takımlar.
    RABBİM sağlıkla afiyetle iyi günlerde kullanmak nasibetsin

    YanıtlaSil
  3. güle güle güzel günlerde kullansin benim kuku$cugum..:)halasi yer onu..:-D

    YanıtlaSil
  4. oyyy yerim ben onun cicilerini:)

    YanıtlaSil
  5. Bartucuk cicilerini güle güle kullansın:)
    Yerim ben onun inekciklerini..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Canlarim sekerlerim cok tesekür ederim yorumlarinizaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller gerçekten, resmini gördüğümde bayıldım.. inşallah çok büyürde sağlıklı yemekler yer bunlardan. sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Amanın nede ciciymiş benim bile onlardan yiyesim geldi :) Öpüldün canım.

    YanıtlaSil