1 Mart 2010 Pazartesi

Bakalim nasil olacak ;) (Kazak )

hehe sari kazagim bitmeden bu kazaga basladim ...Bu yünleri Gülsen yengem Türkiyeden getirdi Nako´nun internet sayfasindan begendik ve yengeme ismarlamistik.. gercekten cok güzel bir yün ve renkleri süperrrrrrr.... Bir hevesle basladin arka kismi bir kolu biti ön kismina basladim ama daha yakasina karar vermedim belki sizler fikir verirsiniz ;) sevinirim .. ..

Renk uyumu cok güzel degilmi ..harikada örülyüor ...Birsencigimde basladi kendi kazagina bildiginiz gibi biz hemen hemen ayni seyleri örüyoruz yani ben kopyaliyorum ;)
Bu aralar blogumla fazla ilgilenemiyorum ama herkesi takip ediyorum kisa kisa süpersiniz ;)Sevgiler.....

19 yorum:

  1. bak şimdiden merak ettim nasıl olacak.bitmiş halini fotoğraflamayı unutma emi?hadi kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Bir güzel cift... tabiki bitsinde hele bir ;))) bende merak ediyorum ..sagol

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel kazak olacak renkleri de uyumlu..
    bende renk renk yünler olunca hepsini başlamak istiyorum..bazende iki üç şey birden başlıyorum..şimdiden güle güle giy canım..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. renkler nefisss.bitmişi de süpr olur herhalde.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canımcım yün gerçekten güzelmiş bence boğazlı yap sıcak sıcak giyersin :) Bu arada övgü dolu yorumlar için teşekkürler. Seviyorum sizleri uleennn :)

    YanıtlaSil
  6. Canimcim bende bayildim bu ipe iyiki sipari$ vermi$iz.:) Sanirim bu defa ben senden kopya alicam:))cünki kazaga daha yeni ba$ladim sayilir.öptüm

    YanıtlaSil
  7. Gülşahcım ne güzel bir yün rengidir o öle


    yakasını da süveter yakası gibi lastik yapabilirsin ve şeklinde, yada geniş bir yaka olabilir degaje diyorlarya hani öyle, ama ipinden dolayı nasıl durur bu yakalar bilmem:)

    tatlım eline sağlık bebişini de öp yerime...

    YanıtlaSil
  8. Noyumberry... Cok tesek. ederim evet ya daha baska yünlerde var aslinda aklimda onlarda ;)

    Sibel.. canim ya sagol bencede harika renkler...

    Bucanni .. canim benim sen hak ediyorsun övgülerin hepsini bosa yazmiyorum birtanesin ulengg.. Annemde bogazli dedi .. ozaman birdaha iplik ismarlamak lazim ;) yetmiyecek..

    Birsen... Bidenemnede kopya ama düz örgü güleyim bari ;) sen benden öncede bitirirsin .. sari seyide bir zahmet sise gecir ulengg..

    Sibel.. Gülüm tesekür ederim Öperim büyük bir zevkle.. canim yaa yaka bogazli olacak bu gidisle öteki yakalar nasil olur bende bilmiyorum renkli yaaa olsun bakalim nasil olacak ;))

    YanıtlaSil
  9. Ak$ama geciririm ulenngg..:)))
    (örnek düz ama daha yaka yapilacak karde$$$$:))

    YanıtlaSil
  10. Canım renkler çok güzel seçilmiş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hakkaten çok güzelmiş rengi,sana çok yakışcak,zaten güzele ne yakışmazki dimiiii:)

    YanıtlaSil
  12. Birsen .. merci canim benim

    Sansli .. evet ya Nako sagolsun süper udurmus;)

    Tuba.. ay canim sagolsun ne güzel sözler bu canimmm

    YanıtlaSil
  13. Canim hayirli aksamlar ziyaretin memnun etti
    sevgiler canim öptüm.

    (mahlep aslinda bir aroma ben mi yanlis yazdim türkiyeden almistim hamur islerine kullaniliyor ama almasada olur )

    YanıtlaSil
  14. Canim bende senin bu güzel elbecerilerini marifetlerini daha iyi takip edebilmek icin takip listeme aliyorum deyerli arkadaslarimin yanina sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  15. Tatlilar gülcandan .. okey canim onsuz deniyecegim simdiden merak ediyorum yazarim sana nasil oldugunu .. cok teskür ederim ;))

    YanıtlaSil
  16. Örgüyle aram iyi değil ama hoş şeyler yapmışsın :) renklerde harika görünüyor

    YanıtlaSil
  17. Kurdele Nakisi .. sagol.. senin yaptiklarinida ben becermek isterdim ;)

    YanıtlaSil
  18. güzel gidiyor renk seçimide uymuş bitince görelim bide

    YanıtlaSil
  19. Serpil .. cok tesk.. az kaldi az ;) paylasirim hemen ..

    YanıtlaSil