6 Mart 2010 Cumartesi

Nutella Poca :) ( Gülcandan )

2 Su bardagi ilik süt
1 Su bardagi siviyag
1 Yas maya
1 Cay kasigi tuz
3 Yemek kasigi seker
alabildigi kadar un
Nutella, rendelenkis elma,tarcin ...
Yumurta sarisi (üzerine sürmek icin )
Hamuru yumsacik yugrun Fistiklar 1 saat kadar mayalansin,
hamurdan bir parca alin acin ve icine Nutella sürün ..
ben bir tepsisini elmali tarcinli yaptim.
rulo haline getirin ve 3èr cm kesin ....
tepsiye aldin ve üzerine yumurta sarinini sürün
170 dercede pisirin ;)
Ben bu tarifi TATLILAR GÜLCANDAN aldim kendisi
kendisi cok güzel tarifler yapiyor teskür ederim sanada
Gülcan... Bence cok güzel oldu sizlerde deneyin ;)
Sevgiler....

19 yorum:

  1. Vintage Duygular... Fand ich aúch ;) danke

    YanıtlaSil
  2. Canim benim afiyet seker olsun bu cok güzel bir duygu paylasmak iyiki blog alamini tanidim cok güzel bir hobimiz var .ellerine saglik sana hayirli aksamlar canim öptüm .

    YanıtlaSil
  3. Gülcan .. sagol ya evet yaa ben bu kadar zevk alacagimi zanetmemistim ..iyiki varisiniz iki varim burda ;)

    YanıtlaSil
  4. Yapmi$ oldugun bu minik nutella pocalarini dün büyük bir zevkle yedim canim.:)Tek kelimeyle harikaydi! Ama sen böyle lezzetli $eyler yapmaya devam edersen yakinda duba gibi olurum herhalde.:))

    YanıtlaSil
  5. Amanın çok lezzetli görünüyor. Nutella zaten başlı başına bir lezzet. Kimbilir bu şekilde nasıl güzel olmuştur.Ellerine sağlık canikom. Çook öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
  6. merhaba gülcenda görüp ziyaret edeyim dedim
    gercektebn enfes bir lezzet sizinde ellerinize saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  7. selam gülsah,,
    cok tatli görünüyorlar bencede leckerrrrrr.
    ama hacerin sayfasinda ki cikolata yememk icin NLP teknigini dinledikten sonra artik nutella yiyemiyorum midem bulaniyor,ama arada cikolata yiyorum.
    bende genelde acil vakitlerde blätterteig ile yapiyorum bolca puderzucker serpiyorum
    iyi pazarlar....

    YanıtlaSil
  8. Birsen ...afiyet seker olsun canim sen ye verirsin yakinda hepsini uzun yolarda;)

    Bucani .. canim sen gel sanda yapacagim hepsinden senide duba gibi yolariz burdan ;))

    Keskinli Ikizlerinannesi,... Hosgeldin sayfama herzaman beklerim.. yorumun icin tesekür ederim evet harika bir lezzet ...

    StylM hmm hacerin sayfasini okumadim bir okumam lazim ... senin tarifinde güzel zaten BT ayri bir lezzet ;) sagol canim

    YanıtlaSil
  9. nutella poca harika görünüyo,benim gibi üşengeçler ve hamurla arası iyi olmayanlar milföyle yapabilirmiiiiii :(

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. hehhe yemek yapalim.. yap yap benim icinde ye ;))

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım çok nefis görünüyor..
    yiyelim kilolanalım :D
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  13. Noyumberry ... heheh evet yaaa yaza kadar zayiflamak sartiyal yiyelim ;==

    Mutfakcini... sagol güzelim seninde

    YanıtlaSil
  14. vay vay süper gözüküyor,seni gidi hamarat seni:)

    YanıtlaSil
  15. ellerine saglik canim annemde buna benzer biseyi hazir yufka ve pekmezle yapiyor o da kitir kitir ve cok guzel oluyor.

    YanıtlaSil
  16. hmm eminim öyle dir annelerin elerinden cikan hersey süper olur ;))

    YanıtlaSil
  17. nefis duruyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Handan.. sagol sanada verirdim ama uzaksin uzak ..

    YanıtlaSil