27 Ocak 2010 Çarşamba

Simitcik ;-))




Evet bu tarifi Zeliha yengecigimden aldim ( abimin e$i) bende ilk kez yaptim ve hemen resimdecektim sizlerle payla$mak icin.. kitir kitir cok güzel oldu bence gerci Annem ve Birsen ablaninda onayini aldim ;-)

Mazemeler:
1 su bardagi sicak su
1 yas maya
1/2 su bardagi sivi yag
3 yemek ka$igi $eker ( ben daha az kulandim)
Tuz
alabildigi kadar un
üzerine sürmeye yumurta ve serpmek icin susam
hamuru yarim saat kadar dinlendirdim
Afiyet olsun ;-)

Sevgiler...

21 yorum:

  1. Gercektende kitir kitirdi...dün bile bu hasta halimle kactane yedim.:)

    Banane haftaya bidaha isterim..:))

    YanıtlaSil
  2. oy canim benim sen iste hergün yapayim ;-) cabuk iyile$;--) gecmis olsun bidenem ..

    YanıtlaSil
  3. gülsah ya biz diäte girdik ama simdi nasil canim cekti ama daha simdi diätte püf noktalirini yazdim bloga .ama cok sevdigim bir tuzlu kurabiyedir hmm caylada nasil guzel gidiyor ;D

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık şekercim mmmm nefis gözüküo:)

    YanıtlaSil
  5. Valla hamarat hatunlar geldiniz bi araya oh pişirin yiyin :) Bende istiyoooom :)

    YanıtlaSil
  6. styl <m aman can bogazdan gelir ye ye istedigin kadar ;-))

    Tugba.. gelince sanda yaparim sekerim

    YanıtlaSil
  7. Canım şimdi sayaç a baktım da hatalı görünüyor istersen sayaç turkadan yeniden kod al bana yolla ben tekrar deneyeyim

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık nefis gözüküyor.

    YanıtlaSil
  9. bucanni .. canim ya biraraya geemim seninlede nele yapariz ;-))

    Örgüeli.. yakin olsan sanada getirirdim ;-))

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık Gülşahcım:)Hamaratlık bütün
    Bucanlara bulaşmış sanırım:D

    YanıtlaSil
  11. hehe noyumberry öye dimi ama ;-)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık...bende tatile girdim böyle iştah açıcı güzellikleri görünce tatilimi mutfakta geçiresim geliyor...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. ;-) Bir güzel cift.. eh sana güzel tatiler dilerim artik anlatirsin neler yaptigini ;-)

    YanıtlaSil
  14. hayırlı geceler arkadaşım yeni açtığım forumda senide aramızda görmekten çok mutlu olurum http://hanimeli.eniyiforum.org/ http://hanimeli2.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık afiyet şeker olsun canım

    YanıtlaSil
  16. ;-) buyrun beraber olsun canlar ;-)

    YanıtlaSil
  17. çok lezzetli görünüyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. AAAAAAA bugun neymiş neymiş Bartuşun doğum günüsüymüşşş..İyiki doğdun tatlişkooommm:)

    YanıtlaSil
  19. canim canim sagol öpyüruz halasi ;-))

    YanıtlaSil