23 Ocak 2010 Cumartesi

AVATAR....Büyülendim....

Son zamanda seyredigim en en güzel Film AVATAR oldu .. müthis süper ötesi bir Film yapmislar yaa nerden akliniza gelir böyle senaryo efektler renkler ya hersey süper...
Birsen ablam ve Gökahn (e$im) ile 3 boyutlu izledik ,sanki her an filmin icine bizide cekecekler zanetim ;-)) ya anlatamiyorum kelimelere dökemiyorum en iyisi hemen seyredin eger mümkünsede 3 boyutlu izleyin... Ben hic bitmesini istemedim ;-)) yaaa bende olmak isterdim söyle bir gün AVATARLI ;-) ( nerelisin ?? Avatarli hehehehe)
Hayvalarla dogayla yasadiklai ormanla ne kadar bagli duygusal olduklarni cok güzel anlatmislar ve yine para hirsina kapilmis insanlar o huzuru güzeligi bozmak icin ellerinde geleni yapmaya calisiyorlar .. Yarin pazar arkadaslar bence sinamanin yolunu Kalıntutun ve benimlede paylasin fikirlerinizi...iyi seyirler ...
Sevgiler;-)

11 yorum:

  1. Canım bu filme ablamda gidelim diyordu.
    Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh şekerim kaç kere niyetlendim bişi çıktı gidemedim izlemeye. Yarın pazar ama burda inanılmaz kar var :) öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  3. $ansli... bence hemen gidin pisman olmasin benim simdiye kadar en begendim Film oldu Avatar... artik seninde yorumunu gitigten sonra..
    Bucanni karlar hemen erisinki gidebilesin canim .. eminim sende begenirsin ...

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    ben gittim avatara, 3 boyutlu izleyemesemde çok beğendim, inanın orada yaşama şansı verseler bi an düşünmezdim herhalde:)ama bana amerikanın dünyaya (mesela ırak) yaşattıkların ı hatırlattı hemen, ve öğrendimki yönetmeni kanadalıymış ve tam da ırak savaşı esnasında amerikan vatandaşı olma kararından vazgeçmiş.çok manalı...

    YanıtlaSil
  5. Maral...evet ya öylemis bende dün bir Forumda okudum bunu...ben Filmi izlerkende Birsen ablaya dedim "pis amerika yine yapti yapacagini diye"
    Eh para hirsi icin neler yapiyorlar Filme gerekyokgercektede böyle malesef...
    Demek sende gitmek istedin;-)
    yorumun icin cok tesk...

    YanıtlaSil
  6. Canim bende Avatarli olmak istiyorummm...bende o ormanda o hayvanlarla ya$amak istiyorummmm :)) Harika ötesi bir filmdi!!.Sanirim birdaha gitcem.;)

    YanıtlaSil
  7. HEHEH ben bir AVATAR kampi kurayim ;-)) bende birdaha gidebilirim her an ;-)

    YanıtlaSil
  8. Buna bizde gitmek istiyoruz şekercim, bukadar begendiginize göre gerçekten gitmek gerek:)

    YanıtlaSil
  9. Tugba zaten siz gezintisiniz gidin gidin ;-))

    YanıtlaSil
  10. Bir ben kaldım hala izlemeyen sanırım :)

    YanıtlaSil
  11. Stil Direktörü... bence kacirma izle ;-) izledikten sonra yorumunu beklerim ;-))

    YanıtlaSil