26 Ocak 2010 Salı

Mim;-)

veeeeeeeee mimlenmi$im... bu benim ilk mimim ;-))
hmm Noyumberry den gelmi$ simdi sira bende 7 ilginc özeligimi anlatmak
ayy nerden bsalasam kineeeee;-))

1. benim ben olmam ;-)
2.elalem ne derse desin hadi hadi hadi ;-)) yaniiii

3.Bana göre en iyi aileye sahip olmam ( Tercanlar Bucanlar Karadenizler Edisler Kayaalpler ve Özcanlar)

4.Gökhan´nin E$i olmak ;-))

5.Hayati cok seven biriyim, ufak seylerden mutlu olabilmem.. olan $eylerle yetinebilmem,fazlasinda gözüm olmaz ...

6.Blog aleminde olmam ;-) sizlerle birlikte olmak;-))

7. ve tabiki Bartunun annesi olmak ..
Sevgiler...

9 yorum:

  1. çikolatalı suratla ve o masum gülümseme ile ne kadar da şeker. Allah bağışlasın.mutluluğunuz eksik olmasınn :)

    YanıtlaSil
  2. Amin cok tesekür ederim ... o gün baya bugustu cikolatasiyla ;-))

    YanıtlaSil
  3. Kuku$cuuum benimmmm :)
    Halasi yer onun cukulatalarindan.:))

    YanıtlaSil
  4. HALAAAA ak$sama sen bakacan bana Annem yok ;-) jupiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun blogun =) bloguma ziyaretlerini her zaman beklerim , zarif yorumun için çok tşkler.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim ne sevimli çıkmış Bartuş. Allah mutluluğunu daim etsin. Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Handan ..sana de tesekür ederim ;-) bende seni beklerim ...

    YanıtlaSil
  8. Bucanni sagol gülüm benim Amin cümlemizin Insallah

    YanıtlaSil
  9. oy oyy ablası yer onu yer özledim yaw:)

    YanıtlaSil