25 Ocak 2010 Pazartesi

Nikah keselerim ;-))


Evet....... sizlere Nikahimda yaptigim koku keselerimi göstermek itiyorum .. ozamanlar blogum olacagini bilseydim hepsini cekerdim cünkü ce$it ce$it renglerim vardi ama bende bir bunlar kaldi ;-)) nerden bilebilirdim dimi ama ;-))
Naylon ipten ördüm ve sonradan kenarlarina örümcek yaptim.. koku keselerini Birsen ablam dikmisti sagolsun.. 1 centì ugurparasi diye alt kismina koyduk keseleri üstüne ve uclarinda nazar boncugu olan iplerle bagladik.. ve nikahtarihiyle isimlerimizin olan yazilarida örümcegin kenerlarina yerlestirdik .. .. bukadar ;-) sepetindede cok güzel duruyorlardi
Sevgiler...

12 yorum:

  1. selam gülsah,
    blog dünyasina hos geldin 12. izleyicinde benim ;D

    YanıtlaSil
  2. ay sagol yaa cok teskürederim hosbuldum;-))
    sende benim bloguma hosgeldin ;-)

    YanıtlaSil
  3. kaç tane yaptın merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım:)Hepsi tamamen el emeği.
    çok güzel görünüyorlar..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Sevecen...115 felandi heralde ;-)
    Noyumberry...bevet el emegi bende öyle olmasini istemistim ;-))

    YanıtlaSil
  6. El emeği gibi var mı?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. $ansli evet ya gercekten öyle ;-)

    YanıtlaSil
  8. Fistikim bu nikah keselerini nasilda gayret gayrete örüyordun.:)Valla bravo sana,ben okadar sabirli olamazdim herhalde.:)
    Ellerine saglik canimcim..

    YanıtlaSil
  9. Canımcım bana mavisi düşmüş saklıyorum hala ;)

    YanıtlaSil
  10. Bendede yeşili var hihi:)

    YanıtlaSil
  11. El emeği göz nuru olmuş bayada uğraşmışsın ama değmiş.

    YanıtlaSil
  12. Birsen .. sen mi sabirli olamiyacaksin ;-))
    Bucanni .. mavi mavi masmavi ;-)
    Tugba .. hihihi süpersin
    Örgüeli.. tesekür ederim

    YanıtlaSil