3 Haziran 2010 Perşembe

Selam Sekerler ...





Evet tartil bitiiiiiiii eve döndük.. cok güzel bir hafta gecirdik oglumla... Abimin esi ( Zeliha) onun ablasi ( Ayse) ve onlarin cocuklariyla abimin Antalyadaki dayresine gitimsitik.. her sabah kahvaltidan sonra hazirlanip Denize aksma kadar ;)) Aksamlarida degisik degisik programlarimiz vardi.. cok yogun gecti haftamiz ama cok yorucuydu haliyle cocuklarla ve evin isi ;))

Izine gitmeden önce süsledigim T-shirtimi sizlere göstermek isterim ;)) umarim sizine hosunuza gider ben cok sevdim ;))
Sevgiler....

6 yorum:

  1. canım hoşş geldin ohh ne güzel dinlenmişinizdir sefanız olsun bluz da cici olmuş bu arada
    öpüyorum seni şeker ....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Sekerperisi... Hosbulduk bidenem ;)) cok dinlemedim amaa cok cok güzel gecti Türkiyede olmak yetiyor insanin kendi Ülkesi gibi olmuyor.. bende öpüyorum ..

    Moda.Kesh...cok tesekür ederim ;))

    YanıtlaSil
  4. Canikom döndünüzmü iyi vakit geçirmişsin ne güzel. Tshirt süslemelerin ayrı güzel. Ben bu ara zaten tembellik ediyodum bide ayağı sakatladık tam oldu :) Görünmez kaza işte. Olsun geçer daha beteri olmasın dimi. Bahanecek dinleniyorum evde :) Çook öpüyorum seni bir dahaki seferede bana bekliyorum tımmamı.

    YanıtlaSil
  5. şekerim naberrrr? HAYIRLI OLSUN DARISI BAŞIMA İNŞALLAH:):) öptüm hepinizi

    YanıtlaSil
  6. Şekerim güncelle burayı yaww :)
    (diyene bak ben de koptum )

    YanıtlaSil