9 Şubat 2010 Salı

Benimde sari kazagim var

Evet nihayat Bloguma yeni bir kayit ekliyebildim , son zamanda bir türlü vakit bulamadim ..( hasret kaldim ) gelelim kazagima.. herzamanki gibi Birsencigimden örnegi kopyaladim .. sagolsun sabirla bana destek cikiyor .. elimde uzadi kazagim iki ay olacak daha arka kismi bitmedi ;-)) eh Bucani geliniyim .. o yüzden benim elim agri galiba direk Bucani olsam daha cabuk olurdum ;-))) olsun bunada sükür bazilari hem calisiyor hem okuyor hemde durmadan cosku verip yeni yeni ciciler üretiyor ama ben ah ah olsun bende cocuk büyütüyorum dimi ama ;-)))

Bakilm ne zaman bitecek bende merakla bekliyorum bitmis halini ;-)) bu arada Tekidagdan yün ismarladik.. bir canta dolusu yün geldi Annecigime Birsencigime ve Bana ;-)))
Kesin Birsencik yakin zamada onlari da örür ben biraz gec kalirim ama bende örürüm sonunda
Hepinizi öpüyorum sevgiler

14 yorum:

  1. Ben de merak ediyorum:)bakalım nasıl olacak..
    bucanninin mavi kazağı çok güzel olmuş..
    seninkinin de güzel olacağını düşünüyorum:))
    aile boyu marifet..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bambu yaz kış giyilebilen bir iplikmiş.hiç dokunmadım bu ipliğe daha önce ama örgün harika.ipin rengide dahada harika hardal sarısını çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tatli$kom örgüye yeni ba$lamana ragmen cok iyi i$ler cikartiyorsun,buda bunlardan birtanesi.
    Böyle bile harika görünüyor.
    Hadi bunu bitirde türkiyeden gelen yünlerden bir$eyler ba$layalim.:)Cünki aklim fikrim o yünlerde.:)))

    (Bartu resimde nasilda kocaman görünüyor.:)

    cok öptümmmmm...

    YanıtlaSil
  4. YİNEDE ÇABUK ÖRMÜŞSÜN VALLA...ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. --Noyumberry...sagol canim yaa evet Bucanin kazagi cok harika neye el atsa süoer oluyor zaten ;-))
    --Sihirli ,... tesk ederim evet yünü örmesi bile güzel yumsacik ;-) rengi benimde cok hosuma gidiyor Kahve tonlariyla da süper yakisiyor ..
    -- Birsencigim.. Canim benim tesekür ederim .. sana ulasmaya calisiyorum ben bu aksam basliyacagim ooo kahve yesili ipe ;-)
    --Sevecen... heheh evet yine cabuk dimi;-) evdeki jet örgücüleri görsen benim ne kadar yavas oldugumu bilirdin ;-))

    YanıtlaSil
  6. Bu model çok güselmiş şekercim eline sağlık..Sizi gidi yüncüler sizi bi çanta size anca bi ay dayanır:):)

    YanıtlaSil
  7. Tugba ;-) anca tabiki artik ypnlerimizi siparis edebiledcegimiz biri var ;-) hehee
    Sagol canim benim öpüyrum

    YanıtlaSil
  8. bu rengi cok seviyorum kahverengiyle guzel gidiyor.bencede ev hanimi olmak hepsinden zor cunku is bitmiyor.birde okumayi dusunuyorum bakalim ne yapacagim ozaman .ama vakit bi gelsede okusam heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim bence çocuk büyütmek zaten başlı başına bi iş. İyi gene örmeye vakit bulabiliyorsun. Hem aceleye gerek yok yavaş yavaş zevk alarak ör.Çokta güzel oluyo kazağın eline sağlık. Tekirdağdan yünler gelince göster bize :) çook öptüm canım.

    YanıtlaSil
  10. Styl M canim ya sevindim okumanda yaa ne güzel yeni bir heycan yeni bir basari ;-)

    Bucanni .. canim ya evet öyle .. yünleri resimlerim bakarsin .. artik istedigimiz ipleri siparis edebiliriz yengen 2 ayda bir geleceg icin almanyaya getirebilecek ;-))

    YanıtlaSil
  11. fistikim sen örmü$ oldugun süveteri bloguna eklesene...oda cok güzel oldu.

    (blog listeni resimli olarak degi$tirdim)

    YanıtlaSil
  12. ay canim benim sagol evet ekliyecegim ama resim lazim artik cekersin bir ara ;-)

    YanıtlaSil
  13. KÜÇÜK ÇOCUKLA EL İŞİ YAPMAK NE KADAR İMKANSIZ NİNEM.GECE OTURUP ÖRMEK LAZIM SİZ GENÇLERİN DE GECE UYUMASI DİNLENMESİ LAZIM.YİNE DE KAZAĞIN ÇOK GÜZEL OLUYOR.KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  14. Orgucuoyuncakcinine;-) evet ya gercekten öyle .. cok tesekür ederim

    YanıtlaSil